CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 17, 2012

Open House Akhir Syawal


Okeh, arini aku pegi lagi satu open house. Umah bos aku. Orang semenanjung juga. Beliau buat sempena penutup Syawal. 

Dari malam tadi aku dok piker baju ape aku nak pakai. Siyes macam semua baju dah pakai. *mengada* Jadi, aku ade beberapa helai kain yang belom dicantum. Pikir punya pikir, aku nekad siapkan kain kaler cokelat. Kain plain. Jadi, aku mulakan operasi menyiapkan baju tersebut..dan pukul3.30 petang, baju aku dah siap..hoyehhh..Awal2 aku dah carik kain yang ngam dengan baju plain cekelat tu. *kalo baju plain tu senang nak matching..*

Lepas tu aku sesiap nak pegi. Titibe hujan pulak. Dan aku terpaksa gerak lambat sikit. Err, fobia sikit drive ujan lebat..*dulu eksiden sikit*

Sesampainya dirumah bos, tetamu dihidangkan dengan macam2 juadah. Gila best..Ade lemang, nasik impit, mee sup, serunding pon ade. Dan yang paling istimewa, rendang ala2 masak lemak cili api. SEdapp wehhh..terbaek pedas dia. Thumb’s up..

Dan macam biasa, aku rasa semuanya. Termasuk pavlova..waww..sebab bila raya atau ada makan2, aku akan pastikan aku rasa semuanya. Nanti rugi. Kannn..
Aku tak lama pon sebab makin ramai kan. Jadi aku mintak diri tuk pulang. Tamo balik gelap2 sangat. Sebab aku ni makin rabun.

Dan ini beberapa gambo yang sempat disnap dari hp yang tak lame lagi dituka baru.ngahhaha..xonline, tu yang bertahan. kalo x, huh...:)

cekidauttt!

 Diantara tetamu yang hadir..:)


 Kedua-dua disebelah kiri saya adalah CIK. adekah saya setanding CIK juga? hik3..:p


 Ini bos saya..:) report direct ngan dia..:)

 Dan ini juga bos saya. Bos atas bos yang atas tadi..Merangkap owner rumah yang menjemput open house penutup syawal..tenkiu cikyan sebab jemput dan tapaukan bihun goreng singapore n ciken wing..hik3..

Okeh, sekian..

babai..~

No comments:

Post a Comment