CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 21, 2012

Kisah parking : Si perampok parking..(Season Finale)

Hak3..pagi tadi dah boley senyum lebar.

Sebab?

Takde si perampok parking wa lagi..

Ingat tak kisah pasal parking aku diambil orang? hahaha..nanti boley bace sini..

Arini dapat senyum lebor sebab aku berjaya memarking kan kereta aku ditempat yang sepatotnya. Kelibat si perampok parking pon tak nampak arinih.
So takde la meroyan sangat..

Semalam, lu tau dak, cantekkk je dia daring wa dari luar pagar, melihat lenggok liuk wa keluar dari kerete, memarking kereta di tempat yang sepatotnya..
*dalam hati dia mesti cakap, "dia amik parking aku!!" *
Aku pulak ngam2 napak dia daring semacam aje kan..
Aku tengok kete dia hingga nampak plet namber kete dia.
Sah!
Perampok parking aku..

Ewah..ade hati kan ko nak daring daring aku camtu..
Ape, ko ingat parking ni ko punye??
Aku saje je jalan lelambat, nak tengok dia parking mana.

Ekot hati yang membara macam biji saga ni, mau je aku besemuka dengan dia.
Cer pakai otak sikit.
Parking la kat tempat yang disediakan.
Pengurusan dah sediakan khas tuk jabatan-jabatan yang terbabit.
Parking korang punya la banyak dalam ni, parking jabatan kitorang yang ciput jugak tu ko nak amik..

Aku tunggu je tepi jalan tu, tengok dia.
Yelah, nak pegi bersemuka.
Aku dah sesiap tulis nota kat kertas dah dalam kete incase dia amik parking aku lagi.
ngahahhaha..
Tapi bila aku tengok jam, macam dah lambat nak punch kad.
So aku berjalan itik ke opis.
SElamat hari raya ko arini kan..

Tapi arini, naseb dia baek.
Dia dicuci dengan fab buku baru..
Sebab dia takde aku nampak..
Kalau tak, aku pon tatahu naseb dia..

Minggu depan, dan minggu serta hari seterusnya, aku akan datang awal lagi sikit, so that dia tahu itu ialah parking aku!!!

Kawan cakap : Hal parking pon nak gado..
Aku cakap : Kalau hak aku, aku akan pertahankan. Tak kisah ape orang nak cakap. lalalalala..

OKeh, tak marah dah..ngahhah..

Babai..

1 comment: