CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 27, 2012

Kong abisss!

Semalam tah ape semangat gila nak makan sambal mangga.
Juga, semangat memasak hadir dengan jayanya.

Memula plan nak masak, masak lemak cili api & kobis goreng.
Pehtu tak camane tah time miting boley lak tetibe terpikir nak buat sambal mangga..
Meleleh air lior kenang mangga..
Perghhhh..

Dalam miting tu jugak aku berangan n dah plan nak beli ape balik keje nanti.
Memang semangat nak masak.
Sebab tingin sangat nak makan..
So balik keje den poie la tempat membeli dan belah..

Pusing punye pusing, tak jumpe mangga.
Yelah, supermarket dalam soppin kompleks mane la ade sangat jual mangga nih..

Dan harapanku musnah.
Gugur bersama daun daun kekeringan..

Balik hampa wehhh..
Siyes tingin.
Ni bukan sebab peknen okehhhh..

ohhhh..
Manggaaa..

Pehtu tak kisah sangat la pasal mangga.
Tetiba dah beli barang bagai, ondway balik tu aku mengalami sakit kepala yang teramat sangat..
Hoooo..
Tapi kugagahkan jua memasak.

Tapi sebelom tu, gas kat umah aku dah abis.
Dan aku pi kedai nak cari tong ges.
Juga aku siap bergado dengan orang gas tu.
Tamo anta pulak..
Tampo kanggggggg

Takpe, skip cite.
Malas nak cite, sakit ati je.
Pehtu masak dan memasak.
LEpas je masak, mandi, dan makan, aku mmg dah pening tahap cipan.
Cipan pon tak sakit cmtu..

Terus terbaring dan tebongkang sambil tivi tepasang sampai ke pagi.
Adoyaiiiii..
Siyes wehhh..

Bateri kong abis..
Ngahaha.
Tak sempat nak say nanaite kat kawan2 pesbuk.

Kalau la Allah tarik nyawa aku malam tadi, nauzubillah, tak sembat solat isya' weh.
Adehhhhhh.

Pehni kene lebih cargas balik.
Maklonglahhhh, kesihatan aku tak brapa okay stat bulan pose arituh.

Kepada Kak As a.k.a kakak yang baik hati, timer kaseh amik berat pasal saya..
*wink*

Kak As siap mesej pagi tadi tanye aku okey ke tak sebab aku senyap je malam tadi.
Wasaap dia aku reply, tu yang die tanye aku pagi tadi..
Makaseh Kak As..

Okehla..
SAmbung koje..

BAbai~


No comments:

Post a Comment