CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 21, 2012

Mini pavlova ~

Eh, mengada sikit. SEbab nak updet entri pasal makanan..

Tengah bebuat sibuk keje, sorang staf aku datang n tanye..

"Puan nak tak pavlova? dia jual rm2 je..besar ni.."
sambil tunjuk kat tangan besar mane..

"Hoo. nak nak. Nak dua.."
Kata aku dengan gumbira..

Pastu tak lama kendian, pavlova pon sampai.
Tapi dua shot.
SEbab yang mengambil order salah kira.
Terpaksa la sorang bahagi.
Hari senin dia bagi lagi satu kat kitoarang.
*aiseh..cane la leh jadi camtu..*

Tak kisah la kan..
Aku ngap depan pc aku jugak. ngahahha..

Ni la pavlova yang aku ngap tadi..
skang dah abes..
hahahha..

Pastu aku pon gatal la kan nak google camane care nak buat pavlova ni.
Ne lah tau datang rajin aku ni nak le jugak buat kan.
So, aku tanye pakcik google.

Dia bagi macam2 link.
Last2 aku teringat satu blog yang aku follow penah buat entri pasal pavlova nih.
SEkali bukak, hamik, sebijik2 dia aja.
Meh jenguk blog sis Ana Suzana nih.

Jom la tengok.
Mane tau boley cuba kan kat umah..
Kalau rasa susah tatahu la lagi cane nak tolong.
Dah detail dah tuturial sis Ana tu..
Kan...

Okeh, balik ni nak singgah pasar sat.
Beli telur.
Nak buat kek kukus.
Tingin nak makan kek.
Nanti kalo rajin saye updet di blog ini okeh..
Babai~




2 comments:

  1. peh sedapnya... hari ni ramai post tentang pavlova..adoiyai...

    ReplyDelete
  2. yeke? wuwuwu..tingin nak buat tapi macam renyah je..huawaahh..

    ReplyDelete