CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 13, 2012

Sakit perut mengada.uh!

Uh..tension betol lah..berapa ari dah saket perut ni. Harini time KSN nak datang pulak dia buat hal..

Walopon plan dah tuka last minit, (tak jadi pakai perkarangan unit aku), tapi aku tetap kene jugak tunjuk muka. Err, dalam erti kata lain, kene ade. Standby incase nak tanye pasal unit aku atau statistik berkaitan.

Dok rehearsal boley pulak perut memulas macam hape je.uhhhhh~ Dari tingkat satu ke tingkat tiga aku menapak naik tangga. Dengan kasot tinggi aku yang 5 inci tu.

Aish, dah tetua ni pakai heels mau pensan. Dulu time memuda dlu boley lah..aisehhh..

Rehearsal pertama, tak puas ati.

Rehearsal kedua, pon tak puas hati.

Jadi, buat rehearsal ketiga. Ha, baru puas hati.

Takpelah. Kami Cuma nak beri yang terbaik. :) kan kan kan..

Huh~ walaupun berbaju kebaya batik hitam putih yang jojes, tapi aku rasa mcam tak jojes je. Sebab sakit tu dah kaber semuanya. Uhhhh..tak suka la acamnihhhhh..

Dah .. nak pi standby.KSN dijangka hadir pada jam 11.30 pagi.

Babai~

No comments:

Post a Comment