CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 8, 2012

Harapan...

Entah, macam takde mud saja hari nih.  Kecewa semalam masih berbaki.  Ya, masih.  Even tengah drive pon masih boleh teringat kejadian yang berlaku semalam. 

Oh, pinggang saya.  Sangat sakit.  Semalam, semasa nak tidur, terperasan yang saya sakit di pinggang bahagian belakang. Adeh..So, terpaksa tidur lurus.  Uh, saya menangis lagi. Nape la saya tak kuat.  Saya tanye diri saya, kenapa saya tak kuat...

Hari ni, hari Rabu.. Permulaan yang tidak berapa baek untuk saya.  Mmmm, sakit masih rase nih. Kekadang terfikir, bile sorang2 acamnih, sakit pon kene tahan sendiri.  Pada siapa nak mengadu..

 Kadang2 saya terfikir, saya mahu buat apa saja yg saya mahu, tapi saya ada agama, saya ada keluarga, saya ada masa depan.  Tapi kadang2 stress itu sangat menekan saya. 
Tiada daya nak menolak kesakitan yang diberi, tiada daya nak menidakkan di hati tapi saya juga punyai hati..

Berharap hari ini tidak seperti hari sebelumnya.. Ya, pray for the best..InsyaAllah..


"InsyaAllah, InsyaAllah, InsyaAllah, you'll find the way..." 



No comments:

Post a Comment