CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 18, 2012

Saya sangat sedih..

Bile sedih,misti kite nangis.airmata pun jatuh.nape ye.airmata mungkin sinonim dengan perasaan yg sedih tu kot.


Saya xdpt thn kesedihan.apa salah saya.apa yg saya dh buat? Nape x explain semuanye n biar saya yg tak tahu apa2 ni tuk berfikir?:'(  apelah daya saya tuk berfikir sampai kesitu. Saya perlukan bimbingan,sokongan dan sy suke mluah perasaan. Tapi knapa ade org salah anggap yg sy sengaja bukak aib sendiri. Saya kecewaa..sangaatt..


Kadang2 sy tanye Allah. Nape saya diuji sampai begini. Nape.. Nape..saya tnye diri saya. Adakah sy xckup baek? Adakah saya xckup bagus? :-( Saya tau limit sy,tp sila guide sy. Saya masih hijau dlm segala hal.  Saya budak baru belajar. Dan saya xmampu nk pergi ke jalan yg benar kalo xde org yg membimbing,yg pegang dan pimpin saya..


Ya Allah,kuatkanlah hatiku..sungguh ku xkuat menahan dugaanMu..


Nite all..maaf jika ada terasa hati. Saya cuma jadi diri saya sendiri. Saya xhipokrit,saya xjatuhkn org lain, dan inilah saya..assalamualaikum..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment