CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 14, 2012

10.11.12 - Setahun lima bulan..Part 3 :: Lestik berlampu

sambungan..

Lepas tatahu nak pi mana, aku ajak hubby pi jenjalan kat Waterfront...
Sebab tadi lalu ade orang main minatang2 terbang berlampu..
Macam best...!

dan sempat snap gambo kat sini..



ngahahha..macam aku pulak baru datang Sarawak..

Kami jalan lagi sampai ke tempat orang men lestik lampu tuh...
Dan atas sebab nak join main sekali, aku pon beli..
Kalau yang kecik, tiga soploh inggit..
Kalau yang besau, dua soploh inggit..
Jadi aku decide tuk beli yang hat besau..

Yang bestnye, adik yang jual tu aja aku cane nak main..
Memula lawak gila tamo naik menatang tu..
Dan yes, dia ada cara camne nak pegang lastik tu ngan menatang yang lelampu tu..
taraaaaa..


Ni lah menatang tu..
hihihihi~



Teruja men lestik lampu tu wehhhhhh..
Memula takot..
PEhtu jadi best..
Hubby dok kt tepi perati aku men..
Sesambil isap okok..

Pehtu beliau datang dan mencuba pula..
Eleh..tadi juai mahai..
Cehhh!








Pehtu dah penat kami pulang..
Dan singgah ke 7e peberet kitorang ondaway balik tu dengan memborong air sebanyak doploh inggit..
hihihhiih..

Begitulah cerita kami berdua..

Tak semestinya dah kawen takleh buat aktiviti tu semua kannnn?

Time kaseh hubby..
Saya sangat seronok pada hari itu..
Saaayaaaangg kamuuu..~ 

JUmpa lagi..
BAbai~



No comments:

Post a Comment