CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 24, 2012

Sabtu yang osemmm dan lapoo semedang~

Arini memang turn aku keje..
Pagi tadi alhamdulilah, senang saje aku mangun...

Aku dah terjaga awal tapi golek2 je..
pas subuh aku golek2, lelap2 sekejap..

Pehtu bangun tuk bersiap..
titibe mesej munyik..
Aku macam pelik pula..
Tak penah ade orang anto mesej pepagi kat aku...

Aku jeling hp je..
Pengarah??

woot woot..
Aku bukak laju2..
Ada miting kul 11..
Ad hoc..
Yang kene datang cuma 3 orang...

takpe lah..
aku insan tepilih..
muehehe..

gedebak gedebuk, dapat abis bfore kul2..
Kul 2 masa abis bekerja...
Aku solat dulu kat opis.
Sebab plan nak merayap pas abis keje..
Merayap mencarik barang dapo hoccayyy!

Aku singgah Giant Tabuan..
Dari jauh aku dah napok macam ramai gila..
Kete pon dah parking sampai ke tepi2 jalan..

Pehtu aku kua balik dari kawasan tu..
Maleh aku nak berebut2 parking satu hal..
Nak membayor nye satu hal..
Maleh nak beratoqqqqq...

Aku zass pegi Giant satu lagi..
Giant Padawan..
ngahahahah~
hah.
seronok! 
Parking luas gilaaa
tak berebut nak parking..
Beli barang pon rileksss~
Aku tarik troli..

Macam biasa..
dalam list lain..
yang dalam troli lain..
ngahahahha~

Lepas bayaq, aku balik lah..
Dah kul4 lebih dah masa tu..
Aku nak masak tuk buka lagi...
tung tang tung tang kat dapoq, titiba ade suara memanggil dari luar...

Puan, o puan...

Sah, budak sebelah umah nih.

Aku pi jenguk kat pintu yang memang terbukak tu...

Oh, Inaaaa..
Dia tanya pasal cd dia yang hat tetinggal kat umah aku...
Pehtu aku terus ajak dia makan kat umah aku..
Aku masak manyak..
Paksa dia teman aku buka pose sekali..
ngahahahhah~

dia cakap nak solat dulu..
aku cakap takpe..
nanti dah pree datang..
rumate dia si Fiza takde..
balik kampung cuti..

SEbab budak tu pon sorang tu yang aku ajak dia makan..
Memula konon2 nak buat char kuey tiaw..
sekali char kemana, macha kemana..
hoh..
tak kisah...
sedak jugaaaa..
ngheheheeheh~

Mahap, gambo tak letak sebab tamo tangkap..
Kang orang yang berpuasa napok..
tak manissss..
heeeee~

Ade juga aku buat puding blekkaren..
POn malas nak tangkap..
yang ni sebab tak sedappp...
cisssss...

SElain dari kuetiaw itu, aku ade beli roti tadi. 
Beli ayor yoget...
roti ngan tuna juga ada..
memang aku lengkapkan makanan...
 sebab kompom sat g tengah malam lapa...

Aku nihhhhhhh..
Meme lapa semedanggg..
tah ngape tah..
begini saje badan aku..
Bila la nk bulat sikit..
Bulat banyak kat perut pon belom lagi..
ngahahahha...
acane acane...

dan aku yakinn..
seyakin yakinnya....
.
.
yang...
.
.
.
.
.
.
.
 aku
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

dah tak sehat!!!!
sebab??

naik tangga baru tingkat tiga dah mengah semacam!!
Larik sikit dah penat..
dan larian ku dah tak laju macam dulu..
Nak lompat pon macam tabley je nih..
arghhhhhh!!!

Aku nak ektif balik sukan...
Aku nak men balik badminton...
Aku nak pegi joging..
Nak peg eksesais..
pegi gym ke..
dance class ke...

Kuruih tapi tak sehat tu tak bagus hoccayyyyyy~

Okeh.
Nak sambung tengok idola kecil nih..

hamboihh bebudak ni..
suaraaaa..
meremang bulu tengkuk...

Agak2 nanti anak aku ekot pangai aku tak yang suka nyanyi cam ni..
huuuu~

anak, sila ekot jejak papa..
Pegi berjuang dan berjihat..
jangan ikut mami, ade belog pehtu membebel sensorang..
Nak ekot jual kupi buleh..
ngahhahahaah~

sat gi dah dok dalam perut mami bawak pi tempat game mami aja dok maen tembak2 okehhhh??

*verangansss!

oKeh, 
babaiiii~

xoxo
NR

No comments:

Post a Comment