CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 6, 2012

Bila megren menyerang..uh!

Ingat seronok kene megren nih...
Lagi tensi....

Aku dah plan baek punya nak buat keje kt opis arinih..
Yelah.
Bila Allah tak izinkan, tak jugak kan..

Saket kepala menyerang sampai takleh bangun!
huaaaaaaaaa~
*bukan sebab minom kupi HKCC okeh...

Bila dah telan panadol dua bijik, aku rasa lega sikit..
Siyes tatahu ubat megren yang mane..
Selamba rege lah telan je panadol tu..
Dan skang ase nak pegi opiss..
Uwaaaa..
Keje manyak..

Untuk orang yang mengenali aku, aku ni jarang kene megren..
melainkan yang memang aku berada di tahap stress yang melampau..
Siyes..
Semalam sangat stress..
Macam2 hal..
Dan aku akan try tak letak kat pesbuk kalo aku stress tak melampau..
TApi semalam ter'up' status stress sampai dua kali..
Mujur tak kua perkataan kurang supan..
Cuma aku ajak deme bershapel..ngahhhaahhaha..
Siyessss..stressss!

Balik umah, sampai termimpi2 hal keje..
Tido asek terjaga..
Maknenye aku ni ade masalah ke?
kan kan kan kan...

Kerja menghantuikuuuuuuu..
Pulangkaannnnn
PUlangkannnnnn..
eh eh..:p

Yelah..
Skang redha..
Memang keje dibayar gaji tuk stress..
tApi bukan tuk melayan kerenah orang yang tak reti bahasa..
Kalao itu ade dalam FAIL MEJA aku, yes, aku cuba la cope..
Tapi ni la kot yang dikatakan SYMP..

ADe je sore mengejek..
Ele..keje gomen pon stress ke..

Mahap ek..
Orang otak letak kt lutut je cakap cmtu..
Gomen skang bukan macam gomen dulu..
Kalao tak tahu ape orang buat, jadi dok dendiam...
Maleh aku nak detail semua..
Kang orang cakap emosi pulak..

Yang penting aku saje tau..
Korang tamo paham sukati.
tapi kepada yang nak memahami, aku tabik spring..
kepada yang bertanya, insyaallah aku bantu setakat yang ilmu ada kat dada yang tak bidang nih..uhuk..ngahahahha..

skang bosan!
dok umah bosan!
Nak pi keje tapi dah declare cuti..
Jadi, dok dendiam!
Ape nak buat nih..!

mebi pegi shopping barang dapo petang2 sikit..
ahaaaa~ 

atau 

terus bergolek-golekan dirumah..

Nanti updet lagi..
zasss~

1 comment:

  1. memang la dear,lagi2 plak klu nak cuti panjang,melambak keje kena settle b4 blh cuti dgn aman..tension sampai kat rumah pun terpkir bila la keje nak settle dgn cepat..huhu

    ReplyDelete