CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 16, 2012

Blogaway, software yang osemmmm~

Tah ngape titibe nak share satu applikasi yang aku rasa sangat osemmmm..
Disebabkan aku gatal pi tukaq memory kad tuk fon rebit ai, maka kebanyakan sopware yang ada didalam memori kad lama tidak dapat berfungsi..
Maka dengan ituw aku mule menggodek sopware yang baru yang boleh dicuba dan disumbat ke dalam memori kad yang baru lagi jojes ini..

Dulu kan, aku pakai blogger-droid...
Pehtu aku tak suke bila dia asek kua eklan kat ateh..
soh klik la..
Dah macam hape je..

jadi aku try satu aplikasi yang baru iaitu..
jeng jeng jeng...

BLOGAWAY..

dan mengapa aku cakap dia osemmm?
sebab
1) suka je bekgraun hitam


*sowiii..ai punye versi 4.6...
 
2) ikon dan tulisan pon comel...


3) aku rasa aku suke tempat kalo nak tulih dia..
menarik tertarik da bombbbb~





Pehtu motif aku buat entri nih?
SEbab tak napok lagi kengkawan belog pakai sopware nih..

Ape kate try..
besstt!
Nak share ke pesbuk pon best!
Siyes cumel ikon..

Yang paling penting takde eklan sengal2 lagi setiap kali nak hapdet belog dari fon..
ngahahahahha

zasss~

2 comments: