CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 24, 2012

Senarai Kopi Beracun...

Ramai yang menggelabah itik suatu ketika dulu masa beberapa produk dikenalpasti sebagai bahan yang beracun...
Aku dulu memula tak amik kisah..
Pehtu sebab sekang aku ade 'baby' baru, so aku kene alert dengan mende macam nih..

So far, alhamdulilah, baby a.k.a bisnes baru aku yang aku jual tu memang takde masalah..
DAn kami sebagai agent dan stokis dinasihatkan untuk sentiasa update pelanggan berkaitan produk2 yang dijual so kastemer tak rasa ditipu..

termasuklah artikel2 dari suratkhabar atau majalah2..


Berikut adalah senarai kopi beracun. Ianya sudah di
uji oleh Bahagian Penguatkuasaan Farmasi Kementerian Kesihatan dan dikenalpasti dicampur dengan bahan terlarang :-

 
1. Cafe Abang Yes,
2. Candi Gold,
3. Candy 193,
4. Extend Up Energy Drink,
5. Extremen,
6. Extrewomen,
7. Goji Guarana,
8. Goji Guarana Extra,
9. Goji More,
10. Goji Yumberry,
11. Guara Cafe,
12. HBW Ice Lemon Tea,
13. Hotton Vitality Candy,
14. Ie2 O,
15. King Cappucino,
16. Knight Cofee.
17. Kolek Cafe Power Plus,
18. Kopi Angguk,
19. Kopi Asmara,
20. Kopi Bagus AAA,
21. Kopi Campuran Kedai Kopi Ali Bagus,
22. Kopi Pahlawan,
23. Kopi Super Angguk,
24. Kopi Tenaga Tok Lebai Plus,
25. Maca Max,
26. Macagin Ginseng Candy,
27. Mentalk Candy,
28. Nexus MXP,
29. Night Cafe,
30. Red Energizer Candy For Men,
31. Royal Beverage Maqrifatun,
32. sasanergy Drink,
33. Trica Jus,
34. Tri-Max,
35. True SR,
36. vigor Candy,
37. Vitca-F,
38. Vitca-M,
39. Winnie Beauty V1,
40. XKL Sky Fruit Juice Premix.
Serius lahhh, aku memang tak penah dengar semua jenis kopi ni..
Sebabnye aku ni bukan lah peminom kopi tegar..
Tapi skang aku agen jual kupi HKCC ni..

Dan terbukti kan..
HKCC selamat diminom....

Jadi, jangan risau dengan HKCC okeh..
:)
Kami bukan saje menjual malah kami juga adalah pengguna HKCC..
Dan kami meletakkan diri kami sebagai kastemer yang nak sesuatu barang tu berguna tuk kesihatan, bukan memudaratkan...
Setuju?
Saya putar .....

Peace yaww..
hihihih~
Selamat menjalankan kehidupan yang sihattt..
xoxo
NR

No comments:

Post a Comment