CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 21, 2012

Lunch di SCR, The Spring

Semalam..
Aku pula diajak tuk lunch together...
Oleh ex bos aku..
Dulu aku under dia..
Tapi skang dia dah head dept lain..

Puan Salmi dan nasik ayam beliau..hoho~

Kami pon dah lama tak kua lunch sama..
SEbab beliau pon bz...
Aku pulak bebaru ni je asa nak makan kat luar je..
Bosan dah suasana opis semedang...

Jadi..
kami ke SCR iaitu Singapore Chicken Rice The Spring..


Aku macam biasa..
Order makanan peberet aku..
Nasik putih dengan ikan talapia sambal..
Itu memang menu aku kalo datang sini..
Tak pandang yang lain dah...
Maklomlah..
nak beli senirik ikan tu dan goreng, memang setawon sekali lah...
huuu..
Maleh nak siang ikan..
ngehehehe..




Ni lah ikan peberet ai...
Sedapppp...

Okeh..
nak buat keje..
Babai...

xoxo
NR

2 comments: