CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 25, 2012

HKCC testimoni :: Demam teruk,minom kupi dah segar kembali?

Dulu, ai penah update entri pasal seorang kawan i yang berani nak cobe kupi jualan i nih..

dan entri beliau boleh dibace disini...


 Pehtu pagi tadi tekejot..
Macam entri sebelum nih..
Yang aku cakap takde orang brani nak post kat dendeng pesbuk ai tu kan..
dan beliau siap letak gambo kutak pepel kupi itu beserta gambo suami disebelah teleponnnnn beliau...


beliau berkongsi kebaikan dengan semua kawan2..
tentang kupi nih..:)

Aku rasa serabot pulak testimoni aku kali nih..
muahahaha..
Ruang tak cukup..kui3.

Emezinggg..
Beliau juga selalu terjah belog aku tu..
ngahahahahal...
woot woott..

Anyway, thanks babe suka pi terjah belog aku yang cacamarba tu..
heheheheh...

take care..

xoxo
NR

No comments:

Post a Comment