CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 15, 2012

Org x paham,biarlah..


Ade org terus menerus tekan aku tanpa tahu apa sebenarnye aku alami..kenapa?

Sangat penat nk bg org paham.fedap.letih.kadang2 x semua bende aku boley ekot advice.ekot kesesuaian jugak.ade org xkn faham.ade org akan paham.ade orang cuba paham.tapi aku xharap pon semua tu..

Kekadang,nanges saje sorang2. Tu yg aku mampu tuk legakan sikit pasaan yg tak semua org paham..bila ada orang pertikaikan apa yg aku buat,yes,aku marah.sebab orang boley sekati2 nk cakap ape..

Tapi macam aku cakap tadi,aku xkisah..xpelah..dugaan..

Jum sambung tengok cite tv3 ni.bes! Rebah taubat..:-)

Posted via Blogaway

4 comments:

  1. dear nadia, kalu mau mharapkan org paham tindakan kita myb 1000years pon susah kot. insan mmg dilahirkan dgn tahap kecerdikan & kepekaan berbeza2.. so bertabahlah dgn dugaan yea

    ReplyDelete
  2. yelah kak..mencik kalo orang dok paksa2 kita buat macam dia advice..tampo kang baru tawu..huuuu~

    ReplyDelete
  3. takpe la klu org xfaham, sabar je la. hidup memang mcm tu la ada suka dan dukanya...:)

    ReplyDelete
  4. tu lah kan..titibe semalam macam sedikit bengang..pehtu terrr tuleh dalam belog..ngahahah..sesambil layan tivi tiga..kui3..

    ReplyDelete