CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 12, 2012

HKCC Testimoni :: shi shi tade bau~

Lamo dah rasa tak hapdet belog..
Bz yu olss..
Menhan i datang..
hihihihi~
So tak sempat bukak belog..
takkan le dia balik nak men belog belog kannn..

Okeh, pengguna seterusnya ialah sahabat lama aku iaitu ex skulmate aku masa skolah menengah...
Yang samanya kami ialah, kami senasib iaitu PJJ dengan suami memasing..
hihihi...
Walaupun jarang berborak kat pesbuk tapi tak semestinya tak kawan ye dak..
Jadi....

Pada suatu hari, beliau inbox aku tanye pasal kupi yang aku dok post2 kat pesbuk tu..


Tak pulak aku penah dengar orang nak cuba sebab dia kapucino..ngahahha
Pehtu dia cakap lagi, dia tak sempat nak bekpes..
Macam aku jugak..
Kalo dah pegang keje, memang tak pandang mende lain dah..
*ko tengok dia salah eja opia..punya lah teruja nak cuba kan..mueheheh
Opia = opis

Jadi, aku pon assist la ape yang patot..
Pehtu dia tanye aku lagi ape manfaat yang aku dapat minom kopi nih..
Cerita dok cerita pehtu dia punye ayat gini..

 

Beliau lagi lahh..
Travel Shah Alam -Perlis boleh kate tetiap minggu..
Memandangkan aku rasa lebih bertenaga bila minom kupi nih, aku harap beliau begitu juga..
Lepas dapat alamat untuk di post, aku pon terus packing kupi tu tuk anto kat dia..

Esoknya, kupi orderan beliau sampai..
Disebabkan kebizian yang teramat sangat, aku lupa nak tanye feedback dari minoman kupi tu..
Sehinggalahh...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
 


Beliau mengkomen disalah satu status aku ...
Terus aku tanye kupi tu cane..~
Dan itulah jawapan beliau..
Yang selalu aku letak dalam kutak border kaler merah tu..

Shi shi tak de bau?
haaa..
bahasa cumel..
sebab tidak dibenarkan sebarang bahasa kurang supan digunakan di wall aku..

Aku panggil wee wee..
hahaha..
tak kisah lah..
Janji same maksudnya..

tak gitu kawan-kawan?

Jadi, nak tipu apo lagi?
Bukan aku yang cakap.
tapi, pengguna yang cakap..

Kan?

Okeh, babai~

No comments:

Post a Comment