CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 21, 2012

Pesbuk ke futbuk?

Aku rasa rimas pulak skang bila online pakai lappie kalo bukak pesbuk.

Tah..!

Sebabnye memacam eklan pula keluar sana sini.
Kekadang aku tak tekan pon dia dok kua hat tab baru…

Tiga malam dah experience mende nih..
Baek online pakai hp cokia a.k.a cap rebit tu..
Biarlah selow janji takde semak kepala dengan menatang eklan tah pape tah..

Pesbuk ni dah takde duwet dah ke?
Ke dah zaman kejatuhan?
Kalau betol dah nak jatuh, sila buat laman social baru tuk networking.

Kalau rasa matlamat dulu dibuat untuk network, better stay dengan misi utama.
Kalau rasa takde dah rasa macamtu, tutup je.
Sebab owner dia pon dah kaya..
Pehtu memacam pulak..

Bukan takmo terima perubahan..
Tapi rimas..
Serabot..
Aku ingat aku sorang je..
RUpanya kawan aku pon experience mende sama..

TApi kalau aku je..

Maksudnyaaa…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





Lappie aku perlu diserbis…

Aiyaaaa~

Kasihan beliau..

Walopon hanya digunakan untuk pesbuk dan juga belog..

LElama kalo aku fedap aku berbelog sepenuh masa je..
Tapi belog kene upgrade lagi lah..
Dari dulu aku rasa gini je..
Tapi baguih gak..
Idak le pening kepala nak pikiaq..

Amboihhhhh~
 
Entri mengumel dikala tertekan..
Tahpape~

Bai..

Xoxo

NR

No comments:

Post a Comment