CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 9, 2012

HKCC Testimoni :: Mama yang Mama Part 2~ boleh minom lebih?

Ha..
Dulu kita penah buat entri pasal kawan kita yang cuba produk HKCC tu kan...
Dan lepas kupi tu sampai, dia terus minom..
Okeh, tapi meh bace entri tu kat sini dulu..


Disuatu hari yang indah, semasa aku bekerja, seorang sahabat baek telah mengepos sesuatu di wall aku..
Ten tenennnnnnn~


Alhamdulilah..
Beliau dah rasa sedikit kebaikan dari kupi itu..
Dan aku syukur, beliau boleh minom kopi tanpa rasa megren mcam aku alami dulu..
Siap nak minom lebih dari sekali je..

Bak kate big bos..
Kami tak jual barang kalau tak mencubanya dulu.
Dan sekadar berkongsi kebaikan diantara sahabat..
:)

Saya tamo komen banyak..
Cuma sharing sedikit perubahan dan kebaikan yang kawan2 saya alami..
Yang berani mencuba..

Jadi, kalau nak cuba kopi ni, sila roger saya..
Kalau korang ade kat semenanjung pon takde hal..

Macam aku cakap tadi..
Aku cuma share mende yang bagus tuk aku..
DAn perubahan yang aku alami...

Okeh..jumpa lagiiii~

Time kaseh mama...
Sebab berani cuba...
Kalau ade perubahan lagi gtau lah..
Kami sedia membantu..
InsyaAllah..

Babai~ 

1 comment: