CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 21, 2012

HKCC Testimoni :: Badan kurang letih..:)

Hai..kembali lagi bertestimoni bersama HKCC…

So far yang mencuba dah pon bagi feedback yang positif.
Alhamdulilah..
Aku seronok sebab menda baik kita share sesame..
Dan mende positif yang kita rasa pon orang lain turut rasa..

Okeh..

Satu pagi aku dok gatai nak post gambo kutak pepel yang menjadi idaman hati tu …
Pehtu macam biasa, aku kan suka merepek di dendeng dan digambo..
Dan kawan baik aku masa UiTM dia komen..
Beliau pengguna HKCC jugak..

Beliau terpengaruh dengan post2 yang selalu kua di dendeng pesbuk tentant kutak kupi pepel inih..
Jadi, tergerak hati nak mencuba..
Kalo sape yang tak bace entri dia sebelum nih, boleh klik dibawah nih..



Okeh…

Dan meh baca ape lagi yang beliau rasa setelah minom sekutak kupi pepel buatan anak Malaysia ini..



Lihat..
mama sudah merasai perubahan demi perubahan..
Insyaallah, ada lagi perubahan pasnih...

Zassss~

 
KOmen ini terjadi apabila beliau mahu order lagi sekotak dan seronok meminomnya..*ayat skema gila babes*

 
Kepada sesapa yang takde kat Sarawak nih memandangkan aku adalah agen disini, boleh roger dan tanye..

SEbab kami ada agen diseluruh Mesia..
Ada yang boleh siap anta lagi..
Sebab kawan-kawan banyak kat Semenanjung.

Jadi boleh tanye aku sebab aku akan roger agen terdekat untuk memudahkan urusan pembelian..

Okeh?

 
Kalau nak cuba, bagitahu ai je u olssss~

Zassss…

Thank you…



Xoxo

NR



No comments:

Post a Comment