CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 13, 2012

10.11.12 - Setahun lima bulan..Part 2. Skyfall.yauyehh!.

sambungan...

Aku tarik tangan hubby pegi tengok tivi besau gabak tulih masa tontonan wayang..

"Pa, tengok Istanbul nak.?"

Beliau geleng..

"haa..Skyfall jom.."



sambil tarik tangan pi beratoq..
beliau ikutkan saje..
Muehehehe..
Masa kitorang beratoq tu time dah pukul 7.45 p.m.
Showtime 7.50 p.m.
Pehtu lelaju larik masok wayang..
Dan emezingnye, kami berdua je duduk barisan kedua..
Dari depan!!!!

Gila dekat aku tengok muka Bond tu dekat2..
Memula pening..
Lelame dah biasa..
BAguih jugak dok depan..
TApayah pakai spek..ngahahahahah~

Lepas je abis, aku ajak tengok wayang lagi..
Merengek lagi..
tapi habi tak layan..ngahaha
padan muka..

Pehtu ajak pi men game tembak2..
Macam arituh..
tAk pueh ati weh kalah arituh..
So, soh habi tuka token soploh inggit..
dan kami pegi ke mesin masa...
eh..bukan..
mesin gan...
hihihih..

Pe lagi, jum men tetembak..
tetetetetetetee~


Aku je dah perabis 6 token..
Hubby pakai 4 je..nhgahahahha..
Ala..
Nak celen askor..
Mane la kan..
Tapi at least okay what sampai stage 3..

dAn aku memang main dengan poyonye..
Uh..
Orang soh elak aku pulak tetunduk!
Maluuuuuuuuuuu~

Tapi, siyes aku enjoy sangat men game tetembak tu..
Tah..
RAsa macam kitorang ni back to zaman bercinta..
Weh, bercinta pon tak macam ni tauuuuu!
time kaseh hubby layan bini kamu yang sengal nih..
Biasalah..
Bila lagi nak memanja camni kan..

Sayannnngggg kamuuuuu~


No comments:

Post a Comment