CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 14, 2012

Pegi Serikin~

hahahha..
Menyampah kan asek merengek je..
Eh, lantak situ..
Bila lagi nak manja ngan hubby...

Pagi ahad, last day hubby kat kuching, aku merengek lagi kat hubby..
JOmla pegi Serikin pa..
Jomlaaa..
JOmlaaaa...

Malangnya, somi hanya buat tatahu..
DAn terus tido...

DAh pueh merengek dan tak dilayan, aku pi mandi..
Aku sesiap..
dah pakai tudung bagai..
Aku merengek lagi..

Habi bangun..
Terpisat-pisat..

"eh, nak g mane ni ma?"
Katenye sambil menggeliat...
ADa ura-ura nak tido balik tu..

"Ala..jomla pegi Serikinnn.."
sambil picit-picit kulit perut beliau...

"Ma drive. Pa duduk je sebelah.."
tambah aku lagi..

"tau..tau ... tau..." aku angguk2..
Menyokong statement yang aku buat tadi..

Pehtu aku start kete..
BIla dah bunyi enjin kete, baru hubby bangun..
Pehtu terus g mandi..
ngahahahahah...

Bila dah siap, masok kete je, habi cakap..

"Ha, kan dah siap nih.."  
Nak cakap aku siap lambat la tu..

"Okeh, ma dah tau..Pasni, kalo nak pi memana, papa tanak layan, ma nak sesiap pehtu stat kete, pehtu bia papa gelabah..hahahah..takkan nak biar bini pa ni kua sorang kan kan kan kan...." kata aku sambil gegelak..

habi pon sama gelak..
Pehtu kami pon bergerak ke tempat yang ditujui..
Kitorang gerak dalam kul11 cmtu..
Kul12 dah sampai dah..
tApi panasnye ya robbi..
tapi aku tahan je..
lagi panas tengok barang2 nak disoppin..

Jalan tak sampai setengah, habi ajak patah balik..
Penat la tu..
Penat kua duwet..
ngahahahah..
Dia dah pegang barang aku banyak dah..
Dia pk kalo aku jalan sampai ujung ade lagi la nk jinjit kat tangan..

Masa nak balik tu baru beliau stat membeli barangan beliau..
hahahaha..
Aku dah penat dah masa tu..
TApi layan saje..
 


Ni saje barang aku..
Sikit je kannnnnnnnn~
 




Pehtu balik tu habi ajak pi makan..
Dia nak makan MB jugak..
Jadi aku bawak beliau ke tempat itu...
Ha, amik..senyap dah dapat MB..

Aku ni pirst time nih makan MB..
so far boleh la tahan makanan depa..
suka je..
hihihihi~


Yang depan sekali ni makanan aku..
Habi punye yang nuuuunnn~
tak pandang kemera dah..
heheheheheh~

Pehtu roger Auntie n Uncle..
Mereka berjalan pula..
So kami terus balik la..
tapi hubby nak singgah epot..
Nak checkin..
esok pepagi senang..

Pehtu kami pon balik..
Dan sampai umah dalam kul4 cmtu..

Huah..
Siyes penat..
Tapi puas...
hihihi..

malam ni hubby ajak pi umah uncle..
Lepas dinner..
Aku okey saje..
Suka berjalan...
hahahahha..

so, babai~

No comments:

Post a Comment