CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 19, 2012

Kali ini, 8 Treasure menjadi pilihan.hoho~

Harini, aku lapa luar biasa...
Walaupun dah makan pagi tadi, ia tetap tak memberi apa2 maksud..
SEbabnye...?

Enzim bekerja telah menggunakan sepenuhnya kuasa makanan dan minoman kupi kutak pepel itu dengan cepatnya.....
Pukul 11 aku dah menggigil lapaaaaaaa...
uwaaaaaa~

Jadi, aku terpaksa mencurik sedikit masa iaitu keluar awal 15 minit dari biasa tuk pegi carik makan isi tembolok yang sudah kelaparan ya amat sangat...
duh!
Maka dengan ini..
Turut mengundang, rakan sejenayah makan aku, Kak Linnnnn!
*tiop terompet sikit*

Dengan menunya....
Nasik ayam dan juga pink lady...
Hohoooo~


Kak Lin cobe yang ni...
Aku tak mo rasa..
SEbab ade nenas..
Masammmmmmm...
tak suka masamm..

Dan aku macam biasa..
Makanan kegemaran..
Seafood Rice with Baba sauce..
ceng ceng ceng....




Yang aku punye tu nama dia 8 treasure..
Rasa macam mmasam sikit..
Tak abis pon..
Macam biasa..
pangai aku ni memang susah abes air..

Okeh, nantikan menu lain dikendian hari..
Zass..

xoxo
NR

2 comments: