CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 4, 2012

Appy besday mama..:)

Ingat tak aku baru je buat entri pasal besday mak aku 1 hb arituh?

Ha..
Arini besday mama aku pulak..
Hoyehh..
Mama ialah ibu mertuaku...:)
Meka punya besday tak jaoh.
sElang 3 hari je..
SEbab tu la meka sangat ngam kot..
hehehhehe..

Appy besday mama..
Semoga mama sentiasa ceria..
SEntiasa dimurahkan rezeki..
Dilindungi Nya dan bahagia dengan kami..:)
Nanti kita buat family gathering la selebret semua punye besday ujung tawon..hahahhah..kan kan kanm..

Mak dan mama sangat baik.
Aku beruntung dapat mak dan mama yang bebetol paham keadaan kami berdua.
Tak penah dorang tanye or paksa kami pasal hal zuriat.

Pagi tadi, aku sempat kol mama.
Wish beliau.
Pertama kali tak angkat fon..
Kali kedua, mama angkat..

"Mama tengah parking kereta.." kata mama aku..
Ceria suara mama pepagi..

Bila wish, gembira beliau..
hihihihi..
Sempat mama tanye kesihatan aku..
Dan keadaan aku kat sini.

Emy tau emy jarang telefon mak n mama..
Tapi cayalah, emy tak penah lupa korang sehari pon..
:)
SEbab?

Kamurang adelah d best mama in da world..

:)

Ape lagi yang saya mahu kan?
Ada dua orang ibu yang best dan gegila dan juga sporting..
:)

Jadi nak wish lagi sekali,

SElamat hari jadi mama!..

dari kami berdua yang jauh di mata tapi dekat di hati..

Asy & Aimi..

Nak carik beskot meri..nak buat kek batik..
Request dari kakitangan aku yang cecomel..

Tih3..
Babai~


No comments:

Post a Comment