CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 12, 2012

Weekend bersama Menteri Pertahanan saya..

Pagi ni rasa macam pepening lalat~
ehem ehem..
Bukan itu ye..
no no nooooo..

Semalam tah hape2 tah..
Aku punch kad semalam dalam kul 5.15 camtu..
Selalu memang aku akan teman staff aku sampai opis tutup..
Paling koman pon kol 5.35 cmtu baru turun opis dan balik..
Tapi semalam bila aku tengok hujan lebat menggila kt luar, aku cecepat angkat beg nak balik..

Sorri ye..
Saya nak balik awal sikit dari biasa..
Hujan lebat diluar..
*tade kaitan pon...*

Memula kt area opis aku tu ujan boley blah lagi..
masok daerah Samarahan..
Amik kooooo...

Siyes nak nangis...
Hujan lebat gila sampai tak nampak jalan..
Kete sume bawak 20km/j...
Aku raba spek aku dalam bekas pokemon tu..
Takdeeee!!

Mane spek aku!!!

Time gini la aku memang memerlukan lagi dua mata tu..
SEbab aku memang ade masalah drive malam ngan dalam hujan yang lebat menggila...
Aku tawakal je...
MEmang nampak putihhh je...

Dalam hati aku punye istighfar.
TAk penah pulak nak takot sampai macam nih..
Siyess..
Takot sangatttttt!

PEhtu aku pasan, aku macam nangeh tapi tak kua ayor mate..
Eh eh..

Pehtu aku macam cakap senirik...
Nape aku nak nangeh pulak nih.
ngade kannnnnn!!

Tih tih tih..

SEbenornye bukan nak nangeh..
Cuma dada bedebor len macam..

Takottttt..
Tapi gagah jugak drive..
Giles mabelessss...
Elok je sampai kat kawasan perumahan aku yang line celcom die kuat gile nak arwah tu, takde la pulak hujan mencurah2..
Aku tak plan nak singgah memane pon sebab barang kt dalam peti es ade lagi..
Lagipun malam tu malas nak masak..

Sampai je umah, pi pinjam sat gunting rumput kat jiran sebelah umah..
SEmpat la beborak sat ngan anak2 dara tu..

Pehtu balik je terus mandi..
Aku bukak tivi..
Tengok tivi tu macam tak paham..
KEpala dah berat..

Pehtu encik somi kol pulak..
Pehtu rasa macam taklarat...
Aku pi tutup tivi..
Aku tutup lampu, aku landing kat tilam..

sekali hanyutt daaaaaa~
Terjaga sebab encik somi kol lagi..
dan dia berkata..

"takpe.mama tido e..babai.."

Terus letak tipon pas dengar sore aku yang indah dari biasa tu...

Ciss..

Pehtu aku pon wasap dia.

"bye je?"

"dah dah. mama g tido..esok kita jumpa e.." kata seben..

hihih..

Maka arini ialah hari berdating kamiorang..hohohohoho..
Tapi malam baru dapat jumpe..tih tih tih...

Tido dalam sengih laa wehhhh..

dan...

Skang aku rasa aku pening..
SEbab aku tido awal..
Pas magrib dah landingggg..
Lame tuuu..

Acane ek orang leh tido siang dan malam..?
Gila hebak..
Aku ni sesakit kepala..
Tido telebih tabley, tido terkurang xpe pulak..
ngahhahaha..

Apepon, arini nak sengih..
SEbab..

Menteri Pertahanan saya nak sampai malam ni berweekend dengan isteri dia yang jojes ini..
hahhahaha..

Can't wait to meet u yayang!!
Love youuuuuu!

K, nak kerja..

BAbaiiiii~



2 comments:

  1. super eksited nak tgu husband lik ye

    ReplyDelete
  2. hihih..haah kak..pehni tawon depan baru jumpe balik..tu pon insyaallah bulan 3..:)

    ReplyDelete