CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 11, 2012

Majlis Perpisahan Kakitangan UDL : Nor & Mienul~

Pagi tadi telah berlangsungnye majlis..

ehem ehem..

Skema pulak..

Pagi tadi, kami satu unit adakan majlis perpisahan sempena dua orang staf aku ditukarkan ke bahagian lain..
Tak buat meriah, cuma simple dan ikhlas..
Dari kawan2 same opis..
:)

Maleh cakap manyak..
Tengok sekitar majlis itu..

Mahapp..saya tak mekap arinih..
Malas pula..
Uh..
TApi still jojes kannn..ngahhaha..


Pengacara majlis bidan terjun..
Gud skill kak Airy..
Go go go..
Pehni saya assign kak Airy je..
Okeh..
Muehahaha..




Antara kakitangan yang hadir..
*kantoi aku tengah men henpon sambil membebel..~




Pembaca doa yang dijemput khas...tih tih tih..
Sian Maliki..jadi mangsa..




Khusyuk doa..
Ape lah Mienul doa tu..
*perantin baru la katekan....



Antara juadah pot luck yang simple..
Cer teka aku buat yang mane..
hohohohoho~


Bersama penerima anugerah..
Eh eh..
SEdikit cenderamata dari kami tuk Nor..
Beliau bertukar ke JPN Petrajaya..


Tuk Minul pulak..
SEngih dia...amboiii..
Minul pulak bertukar tak jauh..
Still sama bahagian..



Kenangan bersama Nor..
Semoga beliau meneruskan prestasi yang baik di tempat baru..
Kami doakan anda berjaya..

Jangan lupa kami ya disini..

Jaga diri dan sayonara..
:)

TERBAIK DARI KAMI..

2 comments:

  1. time time pose nih la nmpk sume mknan sdap je.

    ReplyDelete
  2. huyaiii..biasalah tu kak..emy kalo tengok makanan, pantang sikit..pantang tengok..hehehe..

    ReplyDelete