CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 2, 2012

Sekitar besday omak..


Antara gambo2 yang dicurik dalam folder adik aku kat pesbuk sekitar besday emak..


Ni lah emak saya...
Eh, same lak kaler tudung dengan kek itu..ngeh2..



Kek meriah betol hiasan..
Macam kek bebudak pon ade..

Dan aku jeles..

Sebab?

Ini ialah kek White Chocolate Macademia Secret Recipe...

Pergh..

itu sedap okehhhhh!



Mak dan abah yang serba kuneng..
Amboiiii..


Hah, ni lah hasil fotographer yang sangat pandai..
Apo da ko ni wan...




Bersungguh2 mak tiop lilin..ngehehhe..
eh, mak ngan abah same tema lah..
Kuneng..



Setiap nama adik beradik diletakkan di sekeliling kek tesebut..
Sebabkan aku yang paling tua, so, nama aku diberi mandat berada di sebelah name abah..
HOHoooo~

Credit to fotografer tak bertauliah iaitu adik aku sendirik, Iwan a.k.a Wak.

Eh jap..

Apesal kekmi macam pasan takde gambo adik?
Ngahahahah..

Sian adik..kui3..

2 comments: