CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 5, 2012

Pujuk lah tu..tih tih tih~

Boleh kate setiap malam hubby akan kol aku tuk borak2..
Tak kisah la sekejap pon jadilah.
Sebab bini die ni ngade sikit..
Ekekekekek~

So, ditakdirkan satu malam tu, aku nak le bercerita..
*tetiap malam aku bercerita sebenarnye..
So, aku yang kol en seben..

Rupanya dia dah tido awal sikit.
Tapi..
Disebabkan aku ni degil dan nak cakap jugak, somi pon layan je..
Aku syokkk je becakap tak brenti..
Dengan emosi nye lagi kan..
Titibe..

"Pa...."

Aku panggil dia..

Senyapp......

"Pa...."

Aku panggil lagi..
Dengar sore dia menjawab tapi bunyi
'hmmm"

Cisss..
Somi tido rupenye..
Agaknye 20minit yang aku cakap tanpa brenti itu aku cakap sorang2 lah..

Pehtu aku majok.
Aku letak fon.

Esoknye, hubby mesej.
Dia cakap, dia kol aku lewat sikit.
ADe keje sikit katenye..
Aku okeh kan je..
Dalam ati dah nekad, tanak cakap pape malam nih..
*merajok la kononnnn..*

Pehtu aku tunggu punya tungguuuu..
Dah kol 1130 malam..
Aku dah ngantok nih..
Seben tak jugak kol kol..
Last2 aku anto mesej..

"Ta payah la kol. Kaco papa je nanti..Nite.Bye.."

Kalo ujung takde i lebiu tu maksudnya memang ayat merajuk lahhh..

Pehtu tak lame tu seben kol..
Aku tak angkat..
Pehtu dia kol satu lagi nombor..
Baru aku angkat..
Ta baek pulak tak angkat..
Dose kang!!

Aku pon angkat..
Nada majok lagi..
Pehtu seben cakap,
"okeh, meh cite ngan papa buat ape je arinih.."

"takde pape.." aku jawab malas.

Majok oi..
Siyesss..
Tamo jadi cam semalam..
Hubby tanye lagi takkan tade pape nak cite..
Aku cakap,

"Nanti ma cakap papa tido cam semalam..tamo cakap sorang2 dah.."

bunyi merajuk aku dh kua..
Alahaiii suami..
Sila lah pujuk beta..sob sob..

Pehtu aku dengar hubby gelak.

"Best dengar mama potpetpotpet..Boleh tido.. Macam bed time stori tu.." katenye.
pehtu ade dengar lagi ujung dia gelak..

Tengoklah..
Orang majok die men2..huh..
Tuk setengah jam pertama memang aku diam je..
Aku banyak tanye..
Dia banyak cakap..
Konon majok la lagii kannn..
Titibe...

"Ma...nanti mama datang Penang e masa papa kt sane..kita hanimun nk?"

Tih tih tih..
Aku dah mula nak sengih yang sebenornye dari tadi muka aku masam je..

"Bila? Nanti kaco papa nak study je.." konon le bebuat tanye kannnn..

Hubby aku tu ade kelas intensif kat USM Penang.
Memang kene pi sane.
Duduk sane la pi kelas , ade exam bagai.
Dia ajak aku pegi..

"Takpe..papa banje lah..Mama datanglah e. nanti carik tiket.."
Kate dia lagi..

Pehtu aku macam berat nak pegi.
TAmo kaco and buat dia hilang fokus..
Kang nak belaja, nak hanimun lagi.
Lain je kang masok kelas kannn..
ngahahhaa..

So pas diskas diskas, kami setuju untuk berhani hanimun di Pahang saje nanti masa kawan baik dia kawen bulan 3 nanti..

"kita pi Cherating nak yang?" habi bagi sajesen...

tih tih tih..
Terus seronok..
Aku suka pantai.
DAn laut..
SEbab tu aku kawen ngan orang laut kot..
eh tak tak..
JOdohhhhh...!

Dan aku sangat berasa suka nye punnn..
hihih.

"Bulan 5 kita pi kundasang e pa. Ma banje pulak. Hanimun lagi..hoyehhh.."
Aku tambah lagi..tih tih tih..

DAn hubby pon berkata,

"ekot mama lah.."

Dan malam tu aku tido sengih dalam imannnnnnn..
Kih kih kih..

Jadi motif hubby ialah, memujuk bini yang suka merajok dengan membawanya pergi hanimun..
hek3..

Tak kisah la kan hubby..
Yang penting kita bahagia..
Sementara kita masih berdua ni, mari berjalan dan berhanimun..
HOhooooo~

Makaseh hubby..
SAyaaaaanggg kamuuuuu~

Lebiuuuuu~



 Hubby..nanti kite pi makan steambot lagi okehhhh...
Muahhh..

Notahatiaku :: Cepatlah minggu depan..roarrrr...~



2 comments: