CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 2, 2012

Tak pasal2 jadi pomen jamban..

Masa aku balik keje tadi aku dah dengar ayor dari dalam bilik ayo..
Aku pi jenguk, bukan air yang aku tadah.

Rupenye ayor dari tpt flush jamban tu kua..
Cane boley kua aku pon tatahu..

Aku malas nak pikir aku men je pesbuk, update je belog.
makin lame aku runsing pulak dengar bunyi air kuat gila kua..
Kalo bia ni mau bil aku seratus dua ratus..

Dengan rasa tak best, aku pon bukak penutup atas tu..
Titibe..

tingg!
*macam ade mentol ada kepala..*

titibe tingat masa blaja kat sekolah dulu subjek Kemahiran Hidup..
Keh keh keh..

Tapi masalahnya..
Satu hapa pon aku tak hengat..choiiiii..

Ah..aku godek je menatang kat dalam tu.. 





Ko tengok ape mende la minatang tu kan..
Sumpah aku tak tahu nak godek yang mane..

Aku ejas je sukahati aku.
Aku men flush dua tiga kali..
Aku tengok belon tu, bocoq ka apa ka kan..
Cek lengan belon tu ne tau patah ke kan..

Pehtu tengok la segala menatang dalam tu..
Ketat2kan juga mane yang ase longgar..

Pehtu dengan sabar aku flush dan tunggu ayo penuh..

ahaaaa..

Tak kua dah..!!

Mejik!!

Kuang kuang kuang..

Seronot gila..

Tapi..

Abeh tangan aku luka2..
Ade kene macam tajam sikit kat dalam tu masa dok ralit godek2 menatang tu..

Ah..

Berjaya..!

Boley tak request kursus rumah? 

Dah, mengarut saje..

Tido jom..

pagi kang nak keje..
Nak bergado kat gate tu kang..

BAbai~

nota : Entri pepagi buta...


4 comments:

  1. haha,sama la kita nadea...umah sewa kita ni dulu masuk2 tgk pam flush xboleh nak guna,godek2 then bli sparepart kat hardware trus boleh guna dah..tetibe duk sorang2 suma benda pandai fix plak...hehe

    ReplyDelete
  2. kannnn..memacam la sebenarnye time dok sorang ni kalo mende yang kita tak terfikir boley buat, titibe jadi boley buat. mejik kan..kekekekek..:p

    ReplyDelete
  3. rajinnye....jd pomen ye....

    singgah sini smbil bce entry...folo jugak...

    ReplyDelete
  4. terpaksa sis pinkummi. kalo tak, sape nak buat..huhuhu..sobss..baek, saya polo sekarang juga.hoho..

    ReplyDelete