CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 1, 2012

Happy besday mak!

Saat entri ini ditulis, aku masih rasa bersalah kat mak..
Sobss..

Sebab aku TERlupa besday mak..
hUAAHH!!

Patotlah aku rasa macam nak tepon je tadi..
 Niat nak tanye pasal feedback mak minom kupi kolagen tu..
dan dengan sadisnye, mak berkata..

"arini, ari jadi mak.." 
Tenang je ayat mak..

hohoiiii!
Aku rasa terpukul..
 Terus aku ucap happy besday kat mak..
Meh bace wallpost aku sat..


Aku terus mesej semua adik adik aku soh pegi wish..
Yang adik no dua dia ingat..
Yang no tiga aku tatahu sebab dia tak reply..
Yang no 4 die reply kat pesbuk.
Yang no 5, sekolah pulak dia.
Yang anak mak lagi sorang pon ade mengomen kat situ.

semua lupa..
Memang kami rasa nak sebat diri sendiri..
Uwaaaaa..

Jadi, aku mesej adik jantan aku no 4, Iwan. 
Dia plan nak beli kek.
So, aku bagi sikit subsidi..
Ad pon ade sumbang..

Iwan tanye nak beli kek apo..
Aku ckp secret recipe je..
Dokla mesej2 aku tanye nak beli kek ape..
Aku cakap rasa derian..
Pehtu die pi google kot kek kat secret resipi tu kek ape..

Titibe die cakap tiramisu..
Aku cakap okay je.
Pehtu tamo pulak.
Katenye kecik.
Dia  nak kek gemuk macam choc indulgence atau fudge tu..

Cisss..
Aku jeles..

Tapi, meh nak share komen terbaik dari kawan aku..
Tihihihi..
Dia nampak isi wish aku kt mak aku yang last sekali dalam kotak gambo di atas..
Haaa..


Ha..
Agak2 yang penah tanye aku soklan2 cepukcemas tu nak tak tanye lagi?
Atau adekah mereka sedang berfikir kembali bagaimana mereka juga bukan terus melekat..

Yang penting ai tak sebut name kannnnn..
Kalo makan belacan, dia la rasa belacan..
Muahahah..

Okeh, mari wish emak sayang..

Selamat hari jadi mak yang ke 53 ..
Menten jojes.
Semoga kesihatan terus baik dan baik sementara akak mencari rejeki dan membalas budi mak yang selama ni besarkan kami..
Mintak maaf, kami bukan lupa, tapi kurang ingat..
Skang, anak2 mak dah besau.
Insyaallah, kami cuba balas semua jasa mak..
:)
Belum ada rejeki nak tuka title mak kepada nenda..
InsyaAllah berkat doa mak, nanti Allah bagi lah kann..:)
Pehtu, mahap akak takde adiah besau nak bagi.
Tapi hope ape yang akak dah buat selama ni mak redha.
Anak bekas askar memang degil kan..:)
Juga, jaga diri disana.
Bila tiba masa akak balik koje sane.
okeh mak?
semoga terus gembira dengan abah dan anak2 mak yang macam2 pangai nih..
Kami sayang mak..




Dari kami, THE RAMLEES..

Aimi Nadiah Ramli (Emi)


Rozaini Ramli (Oja)

Amirul Rasyid Ramli (Yon)

Amirul Ridzuan Ramli (Iwan)

Anis Suraya Ramli (Adik)

Nurul Syuhada (Ad)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



  We love u mak!

No comments:

Post a Comment