CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 19, 2012

Balik vs. Tak Dapat Balik

Okeh..
Hubby baru saje mengatakan beliau sudah boarding..
*ketika ini beliau sedang di dalam perut pesawat..”
Grrrrr..

 
Nak balik..
Siyesss..

SEbab?

1) Nak balik jumpa habi..*kekonon nak ekot dia pi kursus tapi tak jadi pulak sebab sharing basis..”

2) Nak balik jumpe pemili..sebab adik badik aku sume balik..uwaaaa..

3) Abah n mak nak pindah umah..nak tolong mekaa..sob sob..*berdasarkan panggilan telepon besama omak sayang pada ari rabu malam arituh..*

4) Nak raya aji kat kL..uwaaaa..

5) Nak menggedik kat kl..dengan kawan comolotsss..

6) Nak rehatkan kepala..

 

Okeh..
Tapi adakah impian aku tu akan tercapai?
BAgaimana?
Bila?
Apekah???


Mari lihat perbezaan jika aku balik dan jika aku tak balik.
*ini amat menentukan samaada aku boleh balik atau tak dapat balik..*
menyesal pulak pakai waran masa raya arituh.
Nek air asia lak tu..huwaaa..
Jadi sila plan dengan betol ye..
*next year tanak balik raya pon..lalalalalala..*
Cekidauttt~

 
Kalau balik

1) Boleh jumpa habi..kan seronok tuu..

2) Boleh tolong pemili kemas umah..

3) Dapat berehat dengan jayanya dirumah..*kalaulaahhh..*

4) Dapat raya aji dengan habi tuk kali keduanyaa.huuuuu~

5) Duwet abis poye poye.



Kalau tak balik

1) Time raya nanti boleh golek sampai pagi..

2) SEdih sebab tak dapat raya dengan orang tersayam..

3) Duwet jimat..sebab tiket titibe melambung mahal..cissss..

4) Dapat simpan duwet nak jadi business women..tih tih tih..brangan je nih..

5) Kompom boringgggggg!!



Tapi..



Daripada kelima-lima ini, dapat aku simpulkan yang aku dah buat keputusan semasak-masaknya, seranum ranumnya yang

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Aku


TAK DAPAT BALIK

Walaupun jauh disudut hatiku, aku nak sangat balik!

Sebab?

Bila kira kira, sekejap je aku dengan hubby n pemili..
Pehtu, nanti balik nak start keje kompom malas.ngahahahha
Sebab tu orang kalo nak cuti misti seminggu lah at least kalo balik semenanjung...
 
Dan
 
Keje aku belambak ni..uwaaaaahhhhh~



Tapi kalau dapat balik itu satu BONUS

Sesapa nak sponsor aku balik raya ni sila bagitahu awal2..

Tih tih tih..



RALAT sebab nak sangat tolong pemili pindah…~ sobsssss~

Maafkan anakmu ini mak dan abah..isk isk isk…~

*melihat anak buah sedang memasak di pantri dari dalam bilik..
Makan aje keje deme nih..
ngahahahah..

Mahap..mak pose arinih..
tih tih tih~



Motif?

Saje..

Kene tunjuk gambo senyum..
tamo sedih sentiasa..
tak bagus..

Peace yaww!!


6 comments: