CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 24, 2012

Nasik goreng kampung ngap senirik~

Hari ni hari rabu..
Yes, as per expected, memang badan aku dah tak tertampung pressure selama keje nonstop sebulan..
Sebab sabtu ahad pon keje jugak..
Jadi badan ini amik masa weekdays pula untuk flat..!

Malam tadi aku dah rasa sengal pinggang..
Aku tido cam biasa.
Pagi tadi nak bangun, kepala amatlah berat..

dAn..

Uwekkkkkk!

berlarik seratus meter ke bilik ayor..
Muntah! 
uwaaaa..
angin dah teruk..
Badan dah penat..
Yes, akhirnya dia pilih hari bekerja untuk bagi badan rehat..
Terpaksa MC..
*misti ramai yang pk bukan bukan kan..takpe..teruskan..saya tak halang..:)

Bahan-bahan buat nasik goreng kampung aku dah sesiapkan dari malam tadi dah..
Pagi ni bangun pon tabley..
terpaksa cuti..
dan.
Nasik dan bahan-bahan tu aku buat ape tau..
buat nih..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 


  
Aku buat senirik tuk ngap senirik..
Cuma sambal dia tak larat nak buat..

sebenornye aku buat tuk jual..
Bebudak opis tu suke pulak aku masak..
Lagipon kentin kitorang tengah renovate..
So tatahu nak carik makan celah mana...

Aku pula di nasihatkan untuk jual bungkus-bungkusla..
Deme kate aku masak sedap, tapi tahla..
Aku rasa biasa je..
Tapi memang aku masak style semenanjung la..
Mueheheheheh~

DAn sepinggan itu aku ngap sorang..
hehehehe..
amacam..
kuat tak?

babai~

No comments:

Post a Comment