CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 9, 2012

Saya suka hari ini..*positip*

Tih tih tih..
Tahu apesal aku suke arinih?

Sebab?

Arini aku sangat stress..
Wuwuwuwu..

Pepagi dah sekian..
Teruji dengan 'aroma terapi' terbaek dari ladang.
DAn aku macam hampir nak pitamss..
Tolonggggggg~
Tolongla pakai deodorant..
uwaaa..

Pehtu acam biasa, aku buat air kupi kapucino, aku hirup sambil cek email.
Keje mesti multitask.
hoho..

Pehtu aku ngadap pula kes-kes kronik..
dAh le berdenyut2 kepala aku kene perfume terbaik tadi.
Ni dok perah otak sampai dah jem..
Kepala dah makin sakit..
Nyut nyut..

Untuk menghilangkan sedikit sakit kepala ituw, aku pon berjalan2 sekitar unit tuk amik angin le kononnye..
Aiseh..
Ngape la aku begini..
Takleh fikir heavy sangat..
Stress datang tanpa dijemput.
Megren pula macam berlari2 datang..
Ciss..
Dugaaaaaaannnn~

Masok petang aku dah setel kes mati..
Pehtu otak dah kene tekan banyak sangat, terus stop.
Pi lah buat sedikit pembacaan dan pemahaman..

Oh yesss..
Ade info baru..
Siyes kalo aku tak buat assignment somi nih, sampai bebila pon aku amik tak kisah..
Well, itu ilmu pengetahuan tu..
Akan jadi sejarah nanti tu..

PASAL..

Perebutan hak Laut China Selatan yang tak setel2 lagi tu..



ha..
Kalau tak buat, siyes tatahu..

tApiii..

paling sadisss..

Bilaaa....

Aku baru tahu nama pulau2 nebi yang pakai nama melayu tu..

Ubi..
Mantanani..
Siput..
Peninjau..

huahhh..
Maluuuuuu..

Malu je jadi mini nebi tapi baru tahu..
Huah..
Takpe..
BAru kawen..
Dan better aku tak tanye sangat dan tak amik tahu..
Sebab kalo nak tahu kang, asek nak tanye hubby je..
Sebab aku ni suka tanye..
Fedap pula seben nak jawab..
Tih tih tih..

Uh..
Nak sesiap nak balik..
Arini nak balik on time~

Nak masak pehtu nak buat asignment..

Teruja terujaaaaa!

2 comments: