CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 5, 2012

Perlu ke cakap acamtuh?

Okeh...
Ni bukan entri marah..
Tapi tak sukeeeeeee...
Eii..

Bila orang cakap acamnih..

"Rugi kawen duduk jejauh.."

atau..

"Ade bini cantik tinggalkan2..rugi betol..."

atau..

sewaktu dengannya...

Yang mana ia diungkapkan oleh orang yang same jantina atau berlainan jantina yang aku rasa nak hempuk barang kat kepala derang..

Yes, aku mengaku, aku memang panas baran..
Dan aku tak suke orang sentuh atau sebut hal dalam kain atau hal rumahtangga aku..
Tu memang pantang dari dulu..

Aku mengaku, penah sound sorang yang aku rasa kurang hajar ye..
Apabila beliau mengetahui yang aku adelah PJJ dengan hubby aku..
Ayat yang mintak pelempang itu berbunyi seperti contoh di atas..

Dan dengan lajunya mulut aku membalas..

"Kalau nak cakap mende lain boley e, kalau nak cakap hal dalam kain hal rumahtangga orang, silap orang lah..Saya tak suke anda masuk campur dalam hal rumahtangga saya. Saya jauh dengan suami, anda sakit kat mane???"

Itu aku jawab selamba kodok je.
Lantak ko lah ko orang tua  ke, ape ke, mulut tu sila jaga sikit..
SEbab aku rasa terancam..
Rasa di sexual harrass.
ADekah aku patot diam..?

DAn penah dulu pertama kali aku kene camtu, aku dah maki pehtu aku balik aku nangeh..
Masa tu rasa macam kenapa aku yang kene..
Stress..

Tapi pehtu, memang takde la brani lagi nak tanye..
KEkadang bukan lelaki je cakap acamtu..
Pompuan pon ade..
Kalao pompuan aku lagi brani.
Silap banyak la ko kan nak bahase2 aku..

"Lama tak turun training..seronok layan suami??"

Hoi..sukahati aku lahhh..
Bukan layan suami je..
Even aku belom ade anak pon aku tetap ade keje umah nak kene buat..
Nak basuh baju..
Nak lipat kain..
Nak kemas umah..
Bukan balik tau mengangkang je..

Ingat aku isteri jaoh ni tak buat keje umah ke..
Ingat pemalas macam ko ke..
Eh eh..
Salah orang betol la deme nih..
Orang lain boleh la cakap bebukan ek..
Ngan aku bab hal dalam kain, pantang sangat kat aku ..
Menyebok apehal..??

Kannnn..

Uhhhhhh!

Laju betol taip entri nih..
Teruja sambil marah..
Kih2..

Ke, deme jeles?
Uh..anggap gitu je lah kannn..

Okeh, nak balik..

Babai~





4 comments:

  1. dengki dengan colorful blog kak amy...hihih..biarkan jer dorang ni.tak kene kat batang idung mmg sedap mulut je ckp sape yg nak kawen duk jauh2 ngan suami or isteri...dah tanggungjawab masing2 kot tu yg ramai yg PJJ ngan pasangan...

    ReplyDelete
  2. oh dik nurul..macam bebudak pula kannn.ngahahha..hmm..tu lahh. orang paham macam nurul ni memang la dik. orang yang tak paham tu, harammm jaduuu..huhuhuhu..takpela..semoga akak bertabah..hihih..makaseh singgah dan polo,...nak pi terjah blog dak nurul ni.zassss..

    ReplyDelete
  3. Jgn amik port sgt la.. ckp je korang jeles la tu.. Kami bercinta2 lagi, diorang dah kena kelek anak ke hulu hilir.. Diorang betul2 ikhlas ke layan makan pakai hubby tiap2 hari.. mesti ada jgk tekehel mana2 sbb tiap2 hari ngadap kesilapan yg sama.. Dik.. org yg tak pernah rasa memang akan ckp mcm tu la.. jgn merengek2 sgt pasal hal ni kat Hubby tau!!.. takut dia tensi, end up.. prestasi menurun..

    ReplyDelete
  4. hihih..baek kak..hal camni memang tak gitau hubby..sebab hubby emy sangat le menaruh harapan yang tinggi yang bini nye ini sekuat taiger..ngahahha..nangis sensorang je kak. skang tepis saje tohmahan itu dengan senyuman.orang jojes memang derang jeles kan..tih3..hoyehhh..

    ReplyDelete