CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 31, 2012

Saya dapat cucu baru..~

Pepagi aku sampai je, terus je staff aku terjah aku..

"Puan dah tau G dah bersalin?"

Tekujat sekejap aku.
Aku jawab tatahu.
Tade orang bagitahu pon..
Pehtu dia update aku dia cakap habi G post kat pesbuk yang wife dia dah bersalin..
tu yang beliau tawu tu..

Pehtu terus aku info bos admin.
Just untuk bagitahu je..

Plan aku memang nak pi melawat..
Yelah..
Staff aku..
Takkan le aku tak pi tengok..
Pehtu ajak staf yang lain jugak..
Memandangkan tabley kua time opis hour, jadi kami gerak nak dekat2 lunch hour..
Kalau pi awal pon bukan leh melawat pon.

DAlam kul 1 kami sampai di Hospital Umum Sarawak..
Terus ke Wad bersalin tingkat 3..
Memula salah masok wing..
Pehtu pegi satu lagi baru jumpa..
Aih..orang beranak yang salah info..
ngahahahha..

TApi sebelum tu, jap.
Misti orang kompius kenapa aku cakap cucu..
Sebabnye, anak2 buah aku iaitu staf aku kekadang panggil aku mak..
Mak jojes..
So, secara tak langsung nye anak meka ialah cucu aku..
kan kan kan..
Orang cakap,kalao selalu sebuk mak atau mak, lelama nanti aku pegang gak tittle tu..
Kan ke best kan..
doa tu.. 

Jadi, tamahu cakap manyak.
tengok saje gambo2 ini..
Yang sempat ditangkap semasa melawat..



Ni gambo memula ditangkap..
Masih pakai baju spital, bedung spital..
Lena betol dia tido..
ish ish ish~
 

Ni derang dah bukak bedung dia..
Sebab nak tukakan baju..
Dah boleh balik dah dengan mak dia..:)

 

Nenek cubit pipi sayaa..
tolonggg...

 

Derang paksa aku dokong..
uwaaa..
memula aku tanak..
tapi tingin gak..
Ne tau kan pegang2 baby nanti tak lame lagi leh ade baby senirik kan..
aminn...

 
Saya dah siap untuk pulang..
hohoho~
Mohd Hazim Irfan...

 
Ha..
Yang ni anak buah kepada suami staff aku tu..
Nama dia Mia..
Cumel kan..
dah le baju santek..
geram aku..ngehehhe..

Pehtu kami pon pulang..
Seronok weh masok wad bersalin..
dapat tengok baby orang..
ngahahhaa..

dalam hati, bila lah nak ade baby sendirik..
Hope Allah perkenankan doa kami..
aminnnn~




4 comments:

  1. Rezeki yg Allah kurniakan tu smemangnya x mampu dijangka oleh sesiapa, bila, or dimana. Nilai ksabarn kta thdp ujian serta dugaanNya juga x mmpu djngka mhupun dfahami olh sesiapa mlainkan diri & Allah jua. InsyaAllah lepas ni giliran akk pulak =)

    Ya Allah ya Tuhan ku, Kau kurniakanlah zuriat yang comel2 dan sihat kepada Kak Nadea Ramly agar hilang kegundahan di hatinya...sesungguhnya aku mendoakan kebahagiaan dia sekeluarga..amin ya robbal alamin......

    ReplyDelete
  2. adik! nangeh akak bace..makaseh..makaseh..akak doakan adik bahagia, dilindungiNya, dirahmatiNya..makaseh dik..terharu betol..sobss.~

    ReplyDelete
  3. Aminn2,tme ksh mndoakan sy jugk,,urmm..even sy blom bkhwin but sy dpt rasekn keinginan seorg pompn utk mmpunyai zuriat..Allah Maha Adil, He only test us with what we can bear.

    Akak just enjoy your life. Appreciate everything surround you.Ada banyak benda lagi yang dapat membahagiakan kita.Sesungguhnya Allah merancang yang terbaik untuk kita..

    ReplyDelete
  4. :) kan..timer kaseh again dik..really touch..:) hope akak terus bertabah..hoyehhh!

    ReplyDelete