CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 31, 2012

HKCC Testimoni : kulit jadi putih fink fink dan berseri seri?auwwww~

Kali pertama diperkenalkan dengan HKCC, adik angkat aku ni macam takot sikit nak coba..
Sebab dia bermula dengan Pil Kapsul Halia (PKH) dan dah order dua botol terus untuk pembelian kedua arituh..

Kalau cuba PKH, y not cuba HKCC kan?
So, bila dapat feedback positip dari dia tentang PKH tu, (nanti aku buat entri pasal testimoni PKH tu), aku jarum dia soh cuba HKCC..
Dia actually macam takot2 jugak nak try..
Tapi disebabkan dia belom ade minoman kesihatan lagi yang beliau amalkan, maka dengan ini beliau berani mencuba.

Sedikit latar belakang adik angkat merangkap anak angkat pemili aku nih..
Dia ni kawan baik dengan adik aku no dua tu.
Sesame belajar kat UNISEL Shah Alam..
Jadi, selalu juga datang umah..
Dan memang dah macam pemili dah kami nih..
Rajin..
Pehtu memang aku pon dah anggap dia macam adik aku jugak..

Lepas aku dh test keberkesanan HKCC ni kat mak n makcik aku, aku luaskan pulak kat adik aku nih..
*dalam banyak2 adik aku, dia la yang cuba dulu..

Pehtu malas nak citer manyaklahh..
Meh bace testimoni dia lepas dia minom HKCC.. 



Caya tak caya, baru minom dua paket, dia dah rasa lain kat kulit dia..
haaaaa..
Sila baca kotak merah dengan teliti dan berulang kali..

Juga..
Makin fink fink..
Amboih dek nonnn...
Ade ke kulit kaler fink?
Muehehehehh~

dan beliau gembira dengan perubahan itu..
Itu yang saya suka..:)



Pehtu, ade lagi..
Dia rasa lagi kulit berseri-seri..
Amboihhhh..
Tu bukan kes masok bakol angkat sendirik okay..
Tapi hanya pengguna merasai keberkesanannyaaa...

Dia juga merasai perbezaan dari segi period pain..
No more beb..no more!!
Boleh berbisnes dipagi hari dengan aman dan damai..
HOhooooo~

Nantikan gamba sebelum dan selepas beliau nanti..
Sedang dalam pemerhatian..
kekekek...

Tenkiu Ad!!!

Dah abeh sila order lagi..
Mueheheheheh~

1 comment:

  1. oh baik la..smlm snap pic..oh masih maintain lg..xpe2..result bukan sekelip mata kn h0h0h0hoo *ad

    ReplyDelete