CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 21, 2012

Proud of u ATM..congrate TRW..~

Akhirnya, The Red Warrior (TRW) menang 3-2..
Tahniah Kelantan!

But anyway, aku bukan penyokong TRW hoccay..
Ai penyokong ATM..

Sebabnye, hubby aku nebi..
bapak aku bekas army..
aku pon minat ATM..
Jadi, ATM la jawabnye..

Memacam status le kua kat pesbuk tu..
Aku sebenornye tamo tengok tadi..
Sebab tadi dah jatoh tegolek kat dapoq..
Kepala terentak kat lantai..
Menong jap..
Pening dia uihhh..
Berpinar doniya..

Bila dah tuam, aku ingat nak tido lah..
*memacam berlaku arinih..sobsss..*
DAh le petang tadi peha tekene besi gate garaj..
Lebam besar seposen dah kat peha ayam aku nih.grrrr.. 
Ni aku pening lagi sebenarnye..
SEbab pening dia memang bedenyut..
Jangan le esok aku jadi bengong pulak..
Golek punye golek, tabley tido..
Kua balik bilik bukak tibi..
Adeh..masa tu dah gol 2-1..
Makin sakit kepala aku..
ADe la terjerit sikit masa gol offside tu..
Masa tu rasa macam petir kat dalam otak..
sebab tindakan refleksss..

Last2 tengok sampai abes..
Aku pon menyama la up status..
Ade juga yang bagi komen sama rata.
Tapi aku come out dengan komen yang agak pedas..
Sebab aku rasa tak patot penjaga gol tu sedikit berang..
Eh eh..

Tapi so far semua okay..
kOmen aku?
Bangga jadi bini orang ATM..
dan bangga dengan performance mereka..
SEbab meka dah pegi final..
Pehtu bagi saingan sengit pulak tu..
kira ada fight jugak lah..
Okay what..
Lame kan tak g final..
Apepon congrates TRW..
Dan proud of u ATM..

Dah...!
Tapayah nak gado gado sangat lah..
Tak pueh ati ngan ATM la, TRW lah..
Senin ni semua pi jmpa ATM gak..
Nak cocok duwet..
Kan gaji dah..tuk orang gomen..
haaa..
Bakor la sangattttt!

Okeh, skang mata buat hal..
TAmo tido pulak..
Ado yang publish smpai 5 entri kang..ngahahaha..

Okeh..
BAbai~

2 comments:

  1. jijah pon bangga jadi bini ATM! kalah yg bermaruah ok..

    ReplyDelete
  2. Betol..kan..sengit woooo..td pon almost bergado gak.naseb xteruk..

    ReplyDelete